jag är laddad


2009-03-28 @ 16:13:35

Sitter hemma hos elinor, hon låter mig sitta vid hennes nya fina dator medan hon steker kötfärs :p Pellan plockade upp mig hos gustav vid tvåtiden när hon slutat jobba, vi åkte förbi Maxi och köpte världens största godispåse till ikväll.
Gårdagen med gustav var jättebra; jag lyckades med matlagningen, vi kollade på let's dance, sen sov vi. Ja, klockan elva låg vi i säng och snarkade, vaknade kvart över åtta imorse, låg och drog oss två timmar. När klockan var tio hoppade jag upp och vi gick ut och gick 4-5 km :) När vi gått en ca 10 min kom vi på en sak; vi har blivit gamla, vuxna. Lägger oss och sover innan midnatt, går upp tidigt och GÅR UT OCH GÅR. Haha, sen hade sit-ups tävling och armhävningstävling. Vi vann en varsin. Och ännu en gång sitter jag och är otroligt glad över att ha gustav :) Och elinor också, hon är inte fy skam hon heller ;D Nu ska jag strax locka håret, ska bara äta lite mer godis! ha en bra kväll allihopa, det tänker jag i alla fall ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0