jag är hänsynslös


2009-03-24 @ 15:25:44

Hahahahahahahaha!

Idag har jag varit enormt effektiv, skulle ju skriva klart två medicin arbeten, vilket jag gjorde, men kände mig så uppslukad av det så jag gjorde två hela arbeten till efter det! :D Så nu är det bara två yttepytte ynka arbeten tills jag är klar med kursen, fyfan så bra det känns! (egentligen bara 1 med dumma läraren hade glömt bort att ge mig ett arbete från början så helt plötsligt var det två arbeten kvar) :D Dock borde jag gjort lite engelska.. Har fått ihop två hyffsade sidor, sen tar det stopp. Det här arbetet är ju ganska important eftersom det är i princip det enda skiftliga vi lämnar in på hela kursen :S Funderade på ett byta ämne ett tag, men det är inte på grund utav att info saknas, utan bara det att jag är så totalt opeppad till att ta tag i skiten. Så istället för att göra engelskan så tvättade jag kläder, städade mitt rum, ja, jag till och med skurade golvet! :O Har jag inte gjort, jadu, jag minns inte ens när jag gjorde det senast. Ikväll ska jag leka med elinor i alla fall, ska med henne när hon klipper och sen ska jag sätta henne i arbete med mitt hår också! ;)
Fasiken, är ju onsdag imorgon, snart helg igen! På fredag ska jag vara världens bästa flickvän, jag ska åka och handla, sen ska jag laga all mat SJÄLV, medan gustav gör vad han nu vill (eller det jag brukar göra när han lagar mat; ingenting). Och på lördag ska vi fira elli one more time, lite tjejmiddag och lite alkohol:) Jag ska dit tidigare och assistera elinor i matlagningen. Fast hon vet att när hon frågor om jag vill komma tidigare och hjälpa till innebär det alltid att jag gör som vanligt; ingenting :P Jo, duka kan jag fanemej göra ;D Jäkla massa smilisar i det här inlägget.

HUMÖRET PÅ TOPP, följt av en sista smily;   :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0