jag är arg idag


2009-03-06 @ 15:43:22

Ja faktiskt. Ingen bra dag. Något ovanligt dock, istället för att vara arg på mamma&pappa (dom råkar oftast ut för mina humörsvägningar) är jag nu arg på S, C & A, jävla lökar är dom! Moahahahha. Och Gustav fick sig en dos också. Vi skulle åkt och solat i västerås och sen hem till hans föräldrar en sväng. Men han kunde inte hämta mig vid tågstationen så PMS-Liza vägrade komma och sitter hemma nu istället :D Ska iväg och sola här i Virsbo om typ en halvtimme. Fast mannen i mitt liv kommer hit ikväll efter han varit hos sina föräldrar. Vilket ger mig tid till att sola, äta goooood smörgåstårta och bråka lite med kattorna. Förresten hatar jag tåggubbarna/gummorna. Dom tar verkligen sitt jobb på alldeles för stort allvar. Mitt riktiga tågkort slutade fungera, så dom i skolan skickade in det och jag fick ett sånt där tillfälligt tågkort under tiden. Har åkt med det hela veckan, men enligt kärringen på tåget imorse så gäller inte dom där korten. Hon gick t o m för att ringa nån och fråga, hihi, så jag hann hoppa av tåget innan hon pratat klart :P Puckon! Jag skulle kunna fortsätta resten av dagen och ge exempel på allt som irriterar mig just nu. Men det tror jag ingen bryr sig om. Och samtidigt som så mycket stör mig, bryr jag mig egentligen inte ett dugg. Hihi, jag &  pappa håller på att driva mamma till vansinne! Åh vilken kul familj jag har! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0