härligt


2009-03-12 @ 21:38:48

Spinningen behövdes för att rensa hjärnan, kände mig jättepigg efteråt. Inte lika pigg nu, tog mig äntligen i kragen och körde lite sista minuten plugg. Det har tyvärr inte blivit så mycket matte gjord idag som jag tänkt.. Men men, nu är det så, jag får hoppas på det bästa imorgon! För den delen, imorgon ska jag till stället jag köpt balklänningen på, och dom ska ta mått och sånt och sy in den för dne var litegranna för stor. Undra om jag kommer få den långt innan balen? Fast då skulle jag ha på mig dne hela tiden och smusta ner den eller ännu värre.. Så kanske är lika bra om jag får den dagen innan. Är lite orolig över att den inte kommer passa sen, jag & gurra kommer hem från turkiet en vecka innan balen, tänk om jag gått och blivit jättetjock på semestern och inte kommer i den?! :P Då skulle jag få panik! Hihi, nog om det, nu ska jag kolla klart på en film jag försökt se klart i flera dagar, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0