härligt med sol!


2009-03-18 @ 17:42:34

Kom nyss hem från Sura, var dit och solade med Elli, Becca & Beccas kusin tror jag det var. Så nu är jag röd som en kräfta igen, förhoppningsvis går det över lite snabbare nu när jag inte var likblek innan jag solade :P
Ska leka lite med elli ikväll, och sen tar jag sista tåget som går hem till gustav. Han slutar ändå inte jobba förrän 11, tass. Är ledig från skolan imorn (så jävla skönt) men har en hel del som skulle behövas göras. Får se hur mycket jag kommer orka med imorn. Åt orecis mat, och nu är jag jättesugen på godis. Hum, undra om jag ska locka med mig pellan till ica och köpa lite gott senare? Eller så är jag nyttig och tar en tråkig banan istället, mjaaaou!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0