good morning sunshine!


2009-03-25 @ 08:53:46

Vaknade låångt innan alarmet på mobilen hoppade igång, och det är jätteskönt, får då är man pigg!
Jag sitter inlåst på mitt rum, har bara lämnat det några få gånger under hela morgonen, en gång för att svälja en massa vitpepparkorn; papi är magsjuk. Och det har jag varken tid eller ork att råka ut för själv! Ska strax bila iväg till skolan, verkar som att vi inte har någon labb idag, så blir ingen lång dag. Om inte osten drar ut på det med ännu en av hans otrooooligt intressanta härledningar, jag fattar ju jämt precis allt han säger. HAHA. Åh, måste tjata lite på pappa så han fixar över lite pengar på mitt konto så jag kan betala min klänning! Bäst jag gör det nu på en gång, så jag inte glömmer det, tudeluu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0