en tur till västerås


2009-03-25 @ 20:27:10

Jag hade verkligen ingenting att göra idag, sprang bara omkring här hemma och var allmänt dryg. Övertalade mamma att låta mig beställa lite sommarkläder, det är alltid kul ;D Fast hittade inte så mycket, bara ett par shorts och en jättesöt typ blus. Sen frågade pellan om jag ville göra henne sällskap till västerås; hon skulle lämna av sin mors bil och sen ta tåget hem. Uttråkad som jag var så följde jag med, trevlig liten åktur med min bästa :) Fick förresten mail av henne jag köpt klänningen av, hon hade fått mina pengar och skulle skicka klänningen imorgon! :D Elli sa att då borde jag få den på fredag, så håller tummarna och hoppas på det. Fan. Jag måste verkligen läsa igenom och ändra en massa på min engelska. Men det är så mycket annat jag kan göra istället (egentligen inte man jag kan ju alltid hitta på något). Kommer antagligen inte behöva redovisa imorgon heller, vi är ju ganska många. Fast skulle vara skönt att vara klar, för då har jag inget mer innan lovet. Känner mig lite slö som inte tränar den här veckan, men min mamma skulle bli väldigt arg om jag tränar när jag har ont i halsen. Men eftersom jag inte har något viktigt med skolan nästa vecka så ska jag tamejfan träna varenda dag den veckan, fan va skönt! Nu ska jag dricka ett glas cola light, tjingis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0