en suck av lättnad


2009-03-04 @ 16:49:24

Var vad jag skrev till kära lilla caroline. Inte för att det gick speciellt bra, snarare tvärtom, men lättnaden över att det är gjort väger över alla andra känslor. I feel good!

Idag ska jag faktiskt försöka plugga lite matteE, om jag orkar. Efter att ha suttit i över 2 h med ett fysikprov är inte hjärnan på topp, men det skulle vara skönt att komma igång med repetitionen i tid. Annars funderar jag på att åka & sola, men det kommer jag antagligen inte orka. Pappa sitter och borstar Doris, hon skriker som om hon höll på att dö (vilket hon inte gör, vad vi vet). Känner på mig att morgondagen kommer bli en slappisdag; gå upp 30 min innan bussen går; på med mjukisar och håret i en toffs, and then I am good to go. Är så himla skönt med dom där dagarna emellanåt. Ingen träning idag heller, vill att det nya combat passet ska komma igång, kan det här som är nu alldeles för bra. Men imorgon ska jag slåss med Sofia, länge sen jag boxades sist, så det ska bli kul.

Mumms, det börjar lukta mat, jag är hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0