en ledig dag


2009-03-12 @ 13:30:49

Är aldig fel! Gårdagen var jättebra, skönt att spendera tid med min pellanplutt :) Filmen gillade jag skarpt, men som vanligt så kan dom aldrig få filmen lika bra som boken, men långt ifrån var det i alla fall inte. Kom hem vid elva imorse, elli började skolan tio, så var tvungen att pallra mig upp ganska tidigt fast jag är ledig, men jag klagar inte ;D Målet idag var att få så mycket tråkigt skoljobb som möjligt undanstökat. Är faktiskt nöjd med min inssts, hittills har jag gjort klart ett medicin arbete, och började på ett nytt som jag gjorde hälften på. Och klockan är bara halv två än så länge! Nu känns medicinen lite bättre, bara 3 arbeten kvar och när jag väl tar tag i det gör jag ett arbete på 1-2 timmar, vilket inte är särskilt farligt. Så har max 6 timmar medicin kvar, jag kan äntligen se ljust i slutet av tunneln! Haha. Nu ska jag övertala pappa att köpa pannkakor åt mig från hotellet, sen ska jag ta itu med matten. Fast den känns faktiskt ganska bra, men ska ta en sista koll för att lugna nerverna helt och hållet. Men som vanligt i matten, det känns skitbra innan, tror man kan allt, sen på provet lyckas armin alltid få med något man inte sett förut. Då håller man tummarna och hoppas man klarar av det ändå. Ingen katastrof imorn vill jag vara med om i alla fall. Egentligen borde jag börja plugga geografi, vi har prov på onsdag. Kommer inte hinna nå i helgen, så har i princip måndag och tisdag på mig. Suck. Nu ska jag ringa till Ruth's och fråga om jag kan komma och måtta balklänningen imorn istället för nästa torsdag. Tudelu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0