det var härligt!


2009-03-10 @ 21:51:03

Ja, boxpasset med Caroline var grymt kul och sjujävla jobbgt, så nu bara stänker det endorfiner om mig, kommer aldrig somna! :D Ligger och kollar på Milk, den verkar riktigt bra, än så länge i alla fall. Sjukt hur idiotiska människorhar varit bara för en 30 år sen. Skulle man behandla homosexuella sådär idag skulle man förhoppningsvis hamna i fängelset! Jag älskar såna här filmer man blir berörd av att se! Imorgon hoppas jag se en bra film ocksp, jag & elli ska äntligen få se Män som hatar kvinnor, vi ska ha en riktig myskväll, med nå god mat, bio och sen sover vi kvar i pellan slägenhet i stan :) Jag längtar litegrann, var typ 100 år sen vi träffades och gjorde nåt. Annars brukar vi bara ut & gå eller nåt liknande nu för tiden. Vi har blivit gamla! :P ååååh, jag är så gladjust nu. Längtar tills på fredag när matten är över och sen är det heeelg!!!! Ska leka med min man hela helgen lång, på fredag ska vi ta frank till veterinären, han ska bli av med lite av sin manlighet! Och på lördag ska vi hem till gustavs päron och käka mat. jahapp, sen är det söndag igen. Mjaou, nu ska jag kolla vidare på Milk, tudelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0