back on track


2009-03-02 @ 15:34:50

Nästan i alla fall. Första skoldagen var inte hemsk alls, faktiskt ganska skön och, tja, rolig skulle vara en överdrift men något liknande. Fick veta att matteprovet inte är förrän nästa fredag (trodde det var om en vecka) så det känns bra, slipper jag börja stressplugga det direkt efter fysiken är avklarad. Plus att engelska-arbetet blev uppskjutet tills vecka 13, vilket känns nästan ännu bättre! Är bara att bli av med fysiken nu på onsdag, och helst klara av det dugligt, så är jag nöjd och belåten. Caroline kom tillbaka nu efter att ha spenderat 2 veckor i en annan världsdel, hon kan nog behövas för att röra om lite för tillfället. Sen så kan hon ju vara ganska rolig, ibland. Hihi, Mjaou! Ska iväg och träna vid halv sju ikväll, har lovat mig själv att plugga fram tills dess. Och jag ska försöka, så nu stänger jag ner datorn annars kommer jag inte klara av det! Tjingeling på er alla!


Kommentarer
Postat av: kaki

du får en puss du också

tack för att ni lyssnar!

<3

2009-03-02 @ 23:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0