vill man ha någonting gjort


2009-06-09 @ 12:57:08

får man göra det själv!
Allt kaos som skapats kring studentdagen kan nu äntligen lägga sig. Traktor är fixad, låten till balkongen ordnad, tackkort och blommor till lärare fixat, förfest bestämd, och nu har jag fixat musikanläggning till flaket. Efter många om och men, och en hel del dålig stämning så kan vi nu andas ut och bara fokusera på att ha roligt. Men jag måste ändå få säga att jag är besviken på hur vissa betet sig under hela den här proceduren, klagat och gnällt, utan att komma med några egna idéer eller förslag. Det är synd att det ska bli så här den sista tiden vi spenderar tillsammans. Nog om det, nu försvann mitt sista magont angående flaket och musiken, nu ska jag bara försöka komponera ihop 2-3 skivor till flaket och förfesten. Men det är bara kul att lyssna igenom en massa nya och inte alltför nya låtar :P Ska bara städa klart mitt rum, började tidigare med på grund av alla dessa studentangelägenheter blev jag tvungen att göra ett uppehåll, men nu är det bara att sätta igång igen!
Over and out

Kommentarer
Postat av: Camilla - Foto & Design

Du har gjort ett grymt jobb Liza! Det vet du. Och alla som klagar o håller på kan ge sig! Även dom som inte gör nånting eller säger nånting. Vi ska fan ta studenten o då ska vi ha roligt!

2009-06-09 @ 13:15:21
URL: http://camillafamme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0