vad är det för dag?!


2009-06-16 @ 21:14:12

Kom nyss hem från en långpromenad med pellan :) Som jag skrev tidigare idag var det prat-musklerna som fick motion mer än benen, men trevligt som in i bomben var det, som vanligt :) Så otroligt skönt att ha någon att prata av sig med, prata om precis vad som helst, min elinor är bäst!
Är lite förvirrad, trodde det var torsdag imorgon men det är det ju inte. På fredag drar jag & tjejorna ut och campar, ska bli jävlans trevligt att spendera en helg med bara vi tjejer, inga karlar eller andra bekymmer ;) Hihi! Imorgon ska jag troligen in till fagersta och träffa westberg över en fika, och på kvällen ska jag & jakob in till västerås. Jag ska ladda upp med pocketböcker för presentkortet jag fick av lärarna, och sen ska vi se Änglar och demoner. Låter väl som en trevlig dag?! Förresten, anledningen till att jag ska ha en massa böcker är för att jag inte har gett upp hoppet när det gäller en bra sommar, jag ska tamejfan ligga ute i solen och läsa!! Det är bland det somrigaste som finns faktiskt. Åh jag ser verkligen fram emot helgen, kommer bli grymt kul; snacka av sig riktigt ordentligt, spela spel, äta god mat & dricka en skvätt :) Jag måste göra en massa såna här saker i sommar, får inte sitta hemma och dega! Jag & Gustav planerar ju en tripp nedåt i landet hans sista semstervecka, fredrik ska kanske med, och förhoppningsvis även sofia! Skulle vara jättekul faktiskt :) Nå mer förslag på roliga saker man kan göra som inte kostar en jävla massa pengar? Någon som vill med till grönan en dag, det är något jag skulle vilja göra i sommar i alla fall?! Vi måste ut på näs med brudarna också, bara det blir sommar och slutar var iskallt. Jag har inte badat i år, skandal! Fan, jag ska nog ta ett dopp under vår camping tur i helgen? Ja, det ska jag göra. Men just nu duger en dusch gott och väl, adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0