STUDENT -09


2009-06-14 @ 10:37:41

Gårdagen var fantastisk!! Att ta studenten kan ha varit bland det roligaste jag varit med om. Åka vagn var grymt, förfesten med klassen, stå ute på balkongen och härja och gm, härligt säger jag bara! Och studentmottagninen här hemma var jättebra, mina föräldrar är bäst :) Fick även en massa fina grejer av allihopa, tack igen! Vet inte vad mer jag kan säga, jag är skapligt sliten och är trött, kommer nog försöka somna om igen om ett tag. Gårdagen bjöd även på lite tårar, men det var mest med familjen, när det gäller sofia, jakob & carro känns det fortfarande som jag ska till skolan imorgon och träffa dom. Har nog inte fattat att vi aldrig kommer gå i samma klass igen. Måste läsa igenom det alla skrev i min studentmössa igår på förfesten, jag minns inte riktigt! Känner mig lite deppig nu, vill hem till gustav och bara mysa hela dagen & kvällen. Men ska antagligen köra bil och då lär jag ju vänta till i eftermiddag/kväll med att åka. Jahapp, då är man arbetslös nu? Fast jag ser inte mig själv som arbetslös, jag ska ju börja skolan igen i augusti, så jag tycker jag har sommarlov. Tårarna igår berodde nog, förutom på allt fint och snällt alla sa, på lättnad. Jag insåg att gymnasiet faktiskt var över, jag var klar med det. Och jag är stolt över mig själv, hur bra jag tagit mig igenom dessa tre år. Mina betyg är skitbra, jag tänker skryta lite för det får man göra! Av 30 betyg har jag 28 MVG och 2 VG, varvav ett VG är i idrott, vilket inte räknas med i snittet om det är sänkande, så mitt snitt hamnar på 19,7, jag applåderar åt mig själv, för jag är faktiskt enormt stolt över att jag klarat av att hålla igång när det gäller skolan. Sen vill jag säga att det pappa sa igår under mottagningen var jättefint, och jag är så glad över att jag har just mina föräldrar, dom är så otroligt bra :) <3 Detsamma gäller min Gustav, Elinor, Becca och alla andra tjejer, hur fan ska jag kunna flytta ifrån er alla om mindre än två månader?!
Nej nu vill jag hem till min Gustav och kolla på någon sorglig film så jag får gråta lite, känns som det är en sån dag idag.
& jag vill bara tacka Sofia, Jakob, Carro och dom andra i klassen för tre jävligt bra år. Vi har liksom blivit vuxna tillsammans, och under tiden varit med om en massa, både roliga och tråkiga saker. Jag kommer nog alltid minnas 3NV, men jag hoppas att sofia och carro kommer vara personer som man fortfarande har kontakt med, även om vi nu sprids ut litegrann; Sofia vet vi inte riktigt än vart hon hamnar, hopefully i huvudstaden :) Carro sticker iväg till Indien i höst,och jag till Linköping. Jakob hamnar ju också i Linköping, förmodligen blir han kanske även min roomie :) Åh nu blir jag så känslosam, allt som inte kom fram igår bara rinner ur mig nu. Känns som jag bara svammlar, det är svårt att få ur mig det jag känner. Nej, jag är bara så förbannat glad att jag lärt känna er tre, har svårt att tänka mig hur det kommer vara att gå i skolan utan er att härja med! Jag är så glad och lycklig just nu, samtidigt så ledsen och också ganska rädd. Sen är jag så glad att det gått så bra för Elinor&Becca! Jag ska ta vara på den här sommaren, umgås med alla som jag älskar att ha omkring mig, försöka att inte bara sitta hemma och dega, även om dom flesta av er kommer jobba hela sommaren! Åh usch vad jobbigt det blev nu, jag ligger här och snyftar. Dags att avrunda det här så jag inte bryter ihop! Vill bara att dom som betyder mycket för mig ska veta om det, men det tror jag ni gör :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja, det har varit riktigt trevliga år faktiskt. På alla sätt och vis, men nu är det i princip enbart att se tillbaka på det vi hade - för det kommer ju aldrig bli detsamma igen. Man vad vad bra vi har haft det! Smisklove

2009-06-14 @ 12:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0