spice girls


2009-06-08 @ 19:20:38

Är riktigt bra! Jag har laddat ner en massa bra låtar, bland annat 1 spice girls låt till studentmusiken. Haha, en del låtar är mer roliga än dom är bra. Men det blir nog fint de här! :) Just nu är det spice girls som spelas upp i spotify, jag förstår verkligen varför jag gillade dom så mycket när jag var yngre; låtarna verkligen fastnar i skallen!
Har fortfarande inte bestämt om vi ska åka ner till Tyskland, får se hur pigga vi är på det när papi kommer tillbaka från IP. Om vi inte gör det så ska jag & sofia ha kubb-kväll med lite people imorgon :) Tummen upp!
Jag har förrsten komponerat ihop det som ska stå på tackkorten, med hjälp av sofia! Jag tycker det blev ganska bra, har skickat det till Camilla så får hon ändra på det hon anser behövs göras om :) Men nu är det problemet ur världen i alla fall.

Elli, ska vi dra ihop ett gäng och börja uppträda som spice girls igen?! :D:D
( för er som inte varit med sen lekis, så har jag elli becca plus några till varit riktiga spice girls-lovers, varje rast i skolan var vi inne på och övade, sen uppträdde vi på morgonsamlingen, hih. Jag var Emma, Elli var Geri och Becca MelB! ;D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0