slutkörd


2009-06-16 @ 13:14:47

Söndagen spenderade jag i sängen, sov nästa hela dagen. Och igår åkte jag hem till gustav, runt ett på dagen somnade jag och sov till halv fem, och var ändå dödstrött vid tolv. Så nu borde jag vara utvilad, för jag har nästan sovit i två dygn! Antar att det är för att man varit upprymd och stressad inför studenten, och när allt släpper så känner man äntligen av allt och kroppen och hjärnan inser att dom är slutkörda. Men som sagt, nu borde jag vara utvilad :) Kom precis hem, jag ska nog ut och promenera en sväng, har varit så enormt onyttig dom här dagarna! Och funderar på att städa ur golfen ordentligt också. I eftermiddag/kväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, skulle kanske kolla disneyfilmer med sofia, eller så om jag stannar hemma, så ska jag och pellan ut & promenera (dock tränar vi våra prat-muskler mer än nåt annat när vi är ute och gå ;P). Åh, måste kolla om det finns nå tacos kvar från igår, dom passade på att laga det när jag inte var hemma, grrr! Nehej, jag har absolut ingenting vettigt att skriva, så, hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0