överskottsenergi?


2009-06-26 @ 20:01:43

Jag terroriserar alla; frank, gustav och sofia. Hon är en pms-tant idag, så jag försöker sprida glädjen till henne, men icke! hon är oemottaglig för sånt! Men jag är inte den som ger upp! Kollar på fotbollen, faktiskt mycket spännande, hoppas det blir straffar för det blir roligast :D Har varit ner på stan med gustav, jag köpte bikini, jättesöt, och gustav köpte skor. Vi åt lite spicy hot också. Gudars skymning va varmt de är ute alltså, wonderful! Bara ett problem, jag är så förbannat allergisk, jag faller snart ihop, näsan rinner, det klias i hela jävla facet, och värst av allt är ögonen; röda, rinniga, svullna för att jag kliar för mycket. Dags att skaffa dunderögondroppar igen! Att proppa i sig allergitabletter funkar inte tillräckligt bra. Hur som helst, imorn ska jag hem och åka ring hela dagen, eller batman-vinge som pappa kallar den, för det är ingen riktig ring, det är en stor "platta" man ligger på. Och åker man tillräckligt fort och övervågor så kan man flyga upp nån meter i luften. Är vad han säger i alla fall, om det stämmer återstår att se imorgon! Jag har sovit en liten stund, och är nu full av energi och glatt humör! Tudeludi på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0