oink


2009-06-01 @ 17:14:05

Vilket härligt väder alltså, det känns knäppt att det är så här bra väder idag, och imorn ska det regna och vara typ 10 grader :S Inge roligt alls, ska vara kasst väder resten av veckan enligt smhi. Så man får väl passa på att njuta nu. När jag kom hem från skolan slängde jag av mig kläderna och la mig i solen ett tag. Men det är så förbaskat svettigt, så har suttit inne ett tag nu. Snart kommer pellan förbi, och vi ska möta upp anna vid ica. Köpa lite glass, promenera en sväng :) 
Jag är otålig. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med all fritid jag fått nu när skolan är över. Känns som sånt enormt slöseri på tid att liksom bara sitta av den. Har ni några förslag på ett bra och roligt sätt att spendera dom kommande dagarna innan studenten? Just nu känns det som om jag bara går omkring och väntar på lördagen den 13 juni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0