mycket avklarat!


2009-06-08 @ 16:28:23

Jag och papi flängde runt i västerås i ett par timmar, men nu är det mesta köpt inför lördagen, bara sånt som typ grönsaker och frukt som inte fixat än men det blir dagen innan eller något sånt. Sen frågade papi om jag orkade åka med ner till Tyskland en sväng, och det ville jag ju självklart! Så nu är far och kollar om det flyter på på jobbet, och om det gör det så åker vi runt åtta-nio ikväll :D Och jag har tagit på mig att bränna några skivor till studenten; flaket, förfesten hemma hos jakob osv. Så om ni har några önskemål kan ni ju låta mig veta så alla får med åtminstone någon låt! Annars sätter jag ihop skivorna själv, men då finns det risk att någon (alla) kommer hata dom :P Men hur som helst, kommentera eller skriv på fb eller msn! Bränner inte ut dom förrän fredag i alla fall. Nehej nu ska jag laga lite foood!
Tudelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0