men cp


2009-06-18 @ 15:30:57

bloggen är ju helt dum, det jag skriver och sen försöker lägga ut försvinner bara! :O ARG!
Sitter här och är så jävla trött! Har jobbat idag också (som jag skrev i mitt inlägg igår sommystiskt försvann så jobbar jag hos far min igår, idag och förhoppningsvis även hela nästa vecka. Pengar är ett måste för att genomföra alla roliga sommaraktiviteter jag planerat in!) och är nu smutsig,sliten och även lite blodig! Slog upp mitt ena finger, ända från nagelbandet och typ en cm ner på finget går det nu ett fint litet, hum, sår? Helt svullet är fingret i alla fall, men jag känenr mig tuff, som en riktig arbetare ;D Hihi! Var som sagt på bio med Jakke igår, och den var faktiskt riktigt bra, Änglar och demoner! Så den borde ni se. Nehej, jag ska ta och säta mitt rum, och tvätta lite kläder, suck. Sen ska jag iväg med hela tjejpacket, vi ska handla inför helgen. Är inge sugen alls på att följa med till Maxi ikväll, vill krypa ner i sängen redan nu. Men ingen av dom andra har körkort så jag lär väl ställa upp. Väl framme i väsetrås ska vi möta upp pellan&becca som kommer direkt från jobbet. Just nu skulle jag behöva lite av elinors rolighet, jag är trött & sur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0