kul kväll :D


2009-06-11 @ 11:01:26

Ja som jag skrve igår så var det hem till jonte med klassen som gällde igår. Vi satt alla där i mjukisar (förutom luttke och sara aom alltid ska göra tvärtemot oss andra :P) och vi hade faktiskt jävligt roligt. Det är bara synd att en enda person ska få dra ner alla oss andra, men vi kör på ändå, för nu fan är det inte långt kvar till studenten :D Kvällen bestod av skålningar, skriva på korkar och komma på vad för "klassen" alla var. Gissa vad jag fick? Klassens pluggis, suprise suprise, maha! Äsch då, det var i alla fall riktigt roligt :) Efter vi dansat runt nakna (maha) gick vi vidare till brinell där det pågick en tältning, dock stannade vi inte allt för länge. Det blev en väldigt trevlig promenad hem till sofia med mina två sugerpussys! Och om jag inte minns fel så utbrast jag flera gånger under kvällen att "vi tar snart studeten", jag tror det börjar sjunka in lite. Och det var skönt att höra att fler än jag är lite rädda :) Hur som helst var det här en skön kväll med människor som jag faktiskt kan säga att jag nog kommer sakna litegrann, vi har ju ändå spenderat tre år tillsammans! Nog om det, nu ska jag försöka piggna till, pappa tyckte jag fortfarand verkade full när han hämtade mig :P (jag åker jämt hem tidigt, för jag kan INTE sova efter en kväll med alkohol, och sofia blir arg på mig när jag smsar och inte ligger still, hihi!). Annars idag ska jag bara ta det lugnt, städa lite här hemma för imrogon kommer jag inte riktigt ha tid med det imorgon. För då tar ju elinor & becca studenten :D Jag var med papi och köpte jättefina blommor till dom, jag vill nästan behålla dom själv :P Håller tummarna för att dom får hyfsat väder imorn,  men tyvärr hoppas jag ännu mer att vi får bra väder på lördag, elak som jag är ;D Nehej, det här blev ett inlägg med mpnga smilisar och utropstecken. Kan bero på att pappa hade rätt, för jag känner mig inte helt stabil än, eller för att jag är så förbannat glad nu :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0