kör vi igång med studentveckan då


2009-06-08 @ 10:34:07

Idag är det vattenkrig har jag fått information om. Men jag ligger kvar hemma i sängen istället, känner mig inte det minsta intresserad av att bli blöt! :P Har massa grejer jag ska ordna idag ändå; ska med papi till västerås och handla det mesta inför mottagningen här hemma på lördag plus att jag måste in på hm eller liknande och ha ett par vita trosor som jag kan ha under studentkänningen. Jag äger inga fina vita! Skandal! Sen ska jag provbaka en väldigt mumsig paj som vi antagligen ska ha till studenten, om den blir så god som jag misstänker. Och förutom detta så ska jag hinna städa mitt rum. Fan, känner inte alls att jag är sugen på några som helst "aktiviteter" fram till studenten. Ska ju t ex ut till sörbo med lite people imorgon, men jag vill nästan stanna hemma. Tråkmåns där! Äh, vi får väl se. Jag har fortfarande inte fattat att på lördag tar jag studenten. Känns overkligt. Något man suktat efter i tre år är nu inom räckhåll!


 


Kommentarer
Postat av: såfia

nu får du ju ge dig med din negativa attityd där fröken bergkvist! du såg ju hur sjukt kul vi hade i onsdags när du var så tråkig att du nästan tänkte stanna hemma ett tag! DET HÄR GÖR VI BARA EN GÅNG!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag ska komma och skrika i ditt öra så att någonting går in, för det är rätt svårt att tränga igenom dels din förståelsenivå och dels allt ditt öronvax!!!!

2009-06-08 @ 10:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0