hur somnar man i tid?


2009-06-12 @ 21:38:13

Nu har jag duschat och fräschat upp mig, klippt &målat alla mina naglar, vågat mitt löshår och kollat igenom allt med bilar, tider osv med far min. Nu ska jag försöka slappna av tillräckligt för att kunna somna i tid, alarmet på min mobil är inställt på halv 6. Inte roligt! Dock räknar jag med att ligga i sängen till senast kvart i 6, då måste jag verkligen upp. Snark! Men imorgon kommer jag förmodligen flyga upp ur sängen, fullt med adrenalin i omlopp. Jag har laddat upp med high school musical 3 nu,som jag tänkte försöka varva ner med. Fick nyss ett samtal av lilla pellan plutt, hon mådde inge vidare, jag hoppas hon kan piggna till och fortsätta sitt ifrande på bmb! Nehej, nu borstar jag tänderna sen film och förhoppningsvis sömn i i alla fall 5-6 timmar inatt. Buhu, varför ska studentdagen börja så tidigt?!
En annan sak jag pratade med pellan om nyss är att man fortfarande inte fattat att gymnasiet är slut nu? Jag känner liksom inte det än. Slanten kommer nog trilla ner imorgon och det kan bli ganska jobbigt att inse att allt är slut i fagersta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0