!


2009-06-29 @ 16:23:42

Jag har haft ett par riktigt bra dagar. Igår var jag faktiskt aningen sliten efter lördagen, låg och läste HELA dagen i skuggan, underbart faktiskt! Lördagen var väldans trevlig, tiden gick så förbannat fort, så kul lär vi ju ha haft ;D Måndag idag, så har jobbat, sen fastnade jag framför America's next best dance crew, så har inte fått så mycket gjort idag som skulle behövts, dock är kläderna jag ska ha med mig imorgon i alla fall tvättade. Ska strax bege mig till Västerås för att hämta hit gustav&frank, jag och karln ska också in på Maxi och handla med oss det vi kan komma att behöva på vår lilla semester. Det blir väl makaroner och allt ni kan tänka er som finns på konserv :P Har letat fram min sovsäck också, efter en 15 min då jag i ren panik sprang omkring i hela huset och var bombsäker på att jag slarvat bort den. Men så var inte fallet! En sak som jag insett, att nu när jag tjänat lite pengar har jag blivit jättesnål! Annars brukar jag faktiskt inte vara det, men nu sitter jag och räknar allt i huvudet för att inte göra av med en massa pengar på dumma och onödiga grejer. Nehej, om jag ska ta och fara nu? Haha förresten, doris (aka monsterkatten) hon blir så förbannat sliten när det är så otroligt varmt både ute & inne, så jag har börjat duscha henne i ganska kallt vatten varje dag. Haha hon är så arg i duschen men hon blir mycket piggare efteråt, då orkar hon t o m gå omkring och mjaou :P Lilla tossan min!
Nu drar jag, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0