en skön dag på sjön


2009-06-27 @ 17:14:44

Mina axlar är helt brända, 15 i solskyddsfaktor hjälper inte i den här sommarhettan! Sitter och ska svepa en resorb, känner att det blivit lite mycket sol, i kombination med alldeles för lite vatten. Och jag vill vara pigg och alert ikväll, så lite vätskeersättning sitter nog fint! Ska strax hoppa in i duschen, sofia kommer och hämtar mig om en timme typ. Och så måste jag vänta på gustav plus vänner som ska hit och hämta lite grejor. Men dom lär ju hinna hit innan sex!? Hur som helst, varit ute på sjön i över fyra timmar, det tar på krafterna, borde kanske lägga mig och sova en stund. Fast då kommer jag bara bli seg, powernaping fungerar faktiskt inte på mig. Efter 30 min sömn är jag bara tröttare, om jag ska "vila" sover jag i alla fall en två timmar :P Vilket nog inte ingår i kategorin powernap, hihi!  Fick en update från elinor, dom har det tydligen minst lika varmt nere på mallorca som vi har det här ;) Spännande att se hur länge det här fina vädret håller i sig?! Undra om jag ska bränna en bra skiva tills ikväll, ja, jag gör nog det nu. Då måste jag sätta mig vid min dator, sitter vid far mins just nu. Tudelu på er, have a nice evening!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0