elli&beccas student


2009-06-12 @ 18:32:49

Kom precis hem, imorse åkte jag anna & anna in till stan för att gratta elinor och becca som tog studenten idag :) Det var jättekul att se dom båda så glada, även om dom grät en hel del :P Hemma i virsbo igen så har vi tjejer först varit hos becca för att gratta henne o äta mat. Och sen var vi hem till elli och fikade och grattade plutten! Kan lova att jag längtar så jääääääävla mycket till morogndagen, när vi stod och kollade alla som åkte vagn, fyyfaaan vad det ska bli kul! Och tur hade dom med vädret; det började verkligen spöregna när dom var klara med vagnåkningen, så hoppas att vi har samma tur imorgon! :D Nu ska jag försöka fördriva kvällen så jag kan lägga mig och förhoppningsvis somna, så är det snart ny dag och dags för oss i fagersta att lämna gymnasiet bakom oss :D IIIIIII!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0