det var inte igår direkt


2009-06-23 @ 15:56:03

Jag har faktiskt inte haft tid eller ork att flänga omkring på internet, eller jo, det har jag haft, men blogg-orken har inte funnits. Nu har jag i alla fall inget bättre för mig så kan ju uppdatera alla om vad jag haft för mig! Hihi
Midsommar spenderades i en husvagn med mina darlings, fredagen bjöd på riktigt skitväder, men vi hade det trevligt ändå :) På lördagen klarnade det upp och vi spelade minigolf, kubb och bara slappade, det här lär vi göra om igen hörrni! :D Har spenderat två dagar med min gustav, vi har lagat underbart god mat, suttit ute i solen och bara njutit av vädret och sommaren. Jobbar gör jag också, hela veckan, och förhoppnings även lite nästa vecka. För jag och elinor började prata lite om att kanske ta en sistaminuten under veckorna hon har semester.. Skulle sitta fint, men jag har en jävla massa att göra i sommar som kostar pengar, men ska försöka jobba så det kanske blir en jävligt bra avslutning på sommaren med min elinor :D Jaha, annars så flyter allt på som vanligt, har äntligen hittat en serie böcker som jag längtar efter när jag inte läser, handlar om slutet på korstågen, myyycket spännande och intressant! Ska nog lägga mig ute i solen och läsa snart?! Ska jobba hela veckan som sagt, men imorgon börjar jag tidigare, på dagen kommer gurra hit och vi ska bada och sola all day long :) Och jag ska nog till fagersta en kväll, torsdag tror jag, och leka lite med sofia. I helgen är det krogen som gäller, och jag är faktiskt jävligt taggad, ska bli skit kul :) Nehej, nu ska jag hjälpa mamma med maten. See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0