det gäller att hålla igång!


2009-06-10 @ 16:45:50

Idag är det ritkigt pissigt väder alltså, men det blir bättre och bättre prognoser inför lördagen, 17-18 grader och sol enligt aftonbladet. Let's hope they are right! Idag blev det en snabbis till skolan, vi gav vår svenska och engelska lärare blommor och ett kort på klassen, för hon kommer inte vara med på lördag. Fick veta mitt svenska B och engelska C betyg också, tummen upp för dom, mycket nöjd med mig själv :) Sen var jag, carro, linkan & jonte iväg till hedemora och hämtade traktorn och flaket hos carros farfar, haha såg skapligt kul ut att se lilla mini carro köra en gigantiskt traktor :P Och sen gjordes det planer inför kvällen, vi hade tänkt tälta utanför skolan men det är sånt sugit väder så istället ska vi hem till jonte och käka pizza & dricka, dresscode; soft & avslappnat, på gränsen till vårdslöst. Haha, jag & carro vill leka lekar utomhus sen, typ kurragömma med dunk som ju var skitkul när man var yngre! Får se om vi lyckas övertala klassen.. ;) Nehej, nu ska jag leta reda på mina mjukisar! Tjoo på er!

3 days to go :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0