den sista studenfesten


2009-06-04 @ 12:49:53

var förbannat rolig :D Både förfesten och krogen! Dock var det segt på slutet, då ville jag bara hem och sova :P Dom flesta var utklädda och det var kul att se vad folk kommit på. Idag mår jag hyfsat, somnade runt halv fyra, när jag vaknade vid sex mådde jag väldigt illa, men efter ett besök hos toaletten kunde jag somna om och vaknade inte förrän halv tolv. Skitskönt! Ska bege mig hem till min man lite senare, just nu vill jag bara ligga i sängen någon timme till.. Blev ingen skola idag, hade ju bara engelska. Imorgon är vi också lediga. Jag tror faktiskt vi är ledig fram till studenten nu?! Men det ska ju hända en del roligt i fagersta innan dess så kommer antagligen spendera mina dagar nästa vecka där ändå. Imorgon ska jag ner på stan och leta rätt på ett par studentskor, börjar faktiskt få lite panik nu! Kan tillägga att jag inte gjorde av med ett öre på krogen, ja, förutom 20 kr inträde! Mycket nöjd med mig själv. Nej nu ska jag försöka äta, eller åtmoinstone dricka en skvätt! Nu längtar jag tills imorgon när vi ska grilla och även dricka en skvätt igen på kvällen, det är jag och mina sugerpussys; elinor, becca annorna och sandra :) Åh jag är glad idag! Men en sak har jag nu bestämt mig för, jag vill inte dricka så mycket på studenten. Det känns som om jag kommer uppskatta hela dagen mer om jag bara är som mest salongsberusad. Sen hur lätt det blir att hålla sig till den planen vet jag inte, men försöka duger :)

Hoppas alla classmates hade lika roligt som jag igår, puss på sofia i pannan i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0