dags att packa?!


2009-06-18 @ 21:04:14

Precis, eller ja, nästan precis, hemkommen från en trip till Maxi i Västerås. Vi handlade mat för över 600 kr, så vi lär nog klara oss hela helgen :P Huuuuuur mycket folk som helst, vi stod i kö i över 30 min! Men med lite trevligt sällskap så gick det bra :) Nu ska jag strax börja packa det jag ska ha med mig. Vi har kommit överrens om att det blir en mjukis-midsommar, det vill säga inga fina klänningar, frisyrer eller en massa smink :) Ska faktiskt bli jätteskönt, att bara sitta i mjukisbrallor, äta, dricka, prata och bara ha det allmänt trevligt! Redan åtta imorn ska jag upp, så ska bara packa nu, sen krypa ner i sängen och slå på en film. Får se om jag hinner sitta vid datorn imorgonbiti (gör jag med all säkerhet) men om det inte skulle bli så så får ni ha en bra, riktigt regning midsommar allihopa!
Haha förresten, är det inte vuxet att åka på husvagnssemester?! Kan även tillägga att jag har en galen frank på skrivbordet, hemma hos gustav är han världens gosegris, här ränner han runt som en galning, är på allt och alla. Inte undra på att han typ sover ett dygn när han kommer hem till gustav varje gång efter han bott hos oss :P På tal om gustav så är han borta hela helgen, och jag som är på sånt sött humör, skulle behövt ha honom är nu :) <3 I love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0