dagarna bara flyger förbi


2009-06-27 @ 11:54:14

Nyss hemkommen från gustav, kunde inte sova på grund av den jävla allergin så jag stack till apoteket och bad dom ta fram det starkaste man kan få utan att ha recept (borde antagligen gå till doktorn istället, men orka ta tag i det?!), och det fick jag. Så nu mår mina ögon bättre :) Ska ut på sjön med mor och far om en stund, men just nu sitter jag och funderar över hur jag ska ta mig till fagersta ikväll?! Mamma &pappa är bortbjudna, farmor&farfar befinner sig inte i byn, becca jobbar och elinor är på mallorca. Problematiskt faktiskt. Köra själv vill jag inte, för jag hatar att köra bil dagen efter en fartfylld kväll, jag är alltid livrädd för att bli stoppad. Och nu lät det som jag brukar gå upp och köra bilen sju på morgonen men så är det faktiakt inte, jag vägrar köra tidigare än 5-6 på kvällen, men jag är rädd om mitt körkort! Så vi får se. Måste till ica och handla det som ska tas med till sofia, vi ska göra kycklingsallad. Haha, och det ska jag äta till lunch, kom som sagt nyss hem och då stod mami och gjorde en finfin kycklingsallad! :P Men jag klagar inte, för det är både nyttigt och gott! Nehej, men nu tillbaka till transportproblemet. Fast jag känner mig lite som att jag ska ta dagen som den kommer, jag kanske rent av blir hemma ikävll istället? Nej det vill jag ju inte, men jag skulle inte direkt bryta ihop om så blev fallet, för då skulle jag spara en massa pengar, plus att jag slipper vara bakis imorn. Då tänker ni; men drick inte då, då kan du ta bilen och slipper må dåligt imorn?! Grejen är att jag tänker inte betala hur mycket som helst i inträde för att gå dit nykter? Det känns lite som att kasta pengarna i sjön. Usch jag framställer mig själv som värsta alkisen, men jag tror att det är en hel del som skulle hålla med mig om det. Och jag kan faktiskt ha kul nykter, så det så! Haha, på tal om roligt, igår så lekte jag med frank, vi brukar jaga varandra, och han springer jämt under gustavs säng. Bara det att han blivit för tjock, så han kom inte under! Jag höll på att dö, det var så roligt, hela huvudet och framtassarna kom under, men vid magen tog det stopp, måste lägga ut bilden jag tog, kan inte förklara med ord hur dumt och otroligt roligt det såg ut! :P Sen fick han trycka ut sig själv med baktassarna mot sängkanten för han fastnade, hihihi! Nehej världens längst inlägg om precis allt och ingenting. Mitt goda humör från gårdagen håller i sig, även om jag fick damp på gurra igår kväll, han ska jääääämt ligga och kolla på film när jag vill sova, ovh det tycker jag är störigt, men, jag gillar honom ändå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0