äntligen så är det sommar!


2009-06-26 @ 11:31:29

Vädret är verkligen helt fantastiskt! :D
Just nu sitter jag inne, ska göra mig iordning för att sen sticka och hämta bror & hans kompisar som hyrt stuga i Riddarhyttan tills idag. Har hunnit med att jobba på förmiddagen också. Och senare ska jag hem till gustav :) Vi ska planera och handla lite inför nästa vecka, på tisdag drar vi iväg på campingsemester! :P Haha, återstår att se hur det kommer att gå, jag är lite skeptisk men vad gör man inte för att få spendera lite kvalitetstid med sin man?! :) Förresten så kom papi hem med en båt i förrgår, jättestor och fin är den :D Så har varit ute på sjön både i förrgår och igår, hur somrigt som helst ju! Imorgon är det Fagersta för hela slanten, ska kanske hem till Jakob på dagen, men det kan hända att jag ligger kvar hemma ända tills jag ska hem till Sofia. Carro kommer också, och vi ska göra grekisksallad, dricka och umgås, för att senare dra ut på GM, jag tror det kommer bli skitkul :D Nehej, om jag skulle göra mig klar och hämta hem brodern min!? Tudelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0