upp & ner


2009-07-05 @ 12:00:50

Bloggen har jag inte mycket tid till längre! Helgen har passerat i racerfart, i fredags kom ju som sagt jag & G hem, vi somnde runt tre på eftermiddagen och sov till efter sex, slitna! Sen spenderade vi kvällen hemma hos sören&paula med mami&papi. Lördagen såg likadan ut, åkte in till PM med sällskapet från kvällen innan, fast jag mamma & paula handlade kläder istället för att titta på bilar :P Sen blev det god mat, och på kvällen när vi kom hem drog jag till anna och kollade på tre riktiga tjejfilmer, väldigt trevligt :) Som ni ser så flyter allting bara på. Idag ska jag städa mina rum, ut och gå, komma ihåg att lämna kryssningspengarna och möjligtvis åka hem till gustav. Men eftersom jag börjar jobba runt 8 imorgon känns inte västerås särskilt lockande, så vi får se! Vad mer kan jag skriva?!
Jag njuter av sommaren, ledigheten och människorna omkring mig, adios!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0