typiskt.


2009-07-28 @ 22:10:42

Det rinner snor, gör ont i halsen & huvudet. Känns som jag har feber. Typiskt säger jag bara. Jag orkar/har inte tid att bli sjuk nu. Och kan slå vad om att jag fått svininfluensan, känns som jag har såpass mycket "tur" :P Snark!!!
Var i alla fall iväg till stan, min mobil är nu iväg skickad, skulle ta runt tio dagar innan ajg kunde få tillbaka den. Ha fått en samsung som lånemobil, ingen idé ni skickar sms till mig för jag fattar inte hur man skriver, morrr!
Anna&Sandra var mitt sällskap, vi var även in o kollade i lite affärer och senut till maxi för mami hade skickat med mig en lista. Nu har jag bara legat i sängen och proppar alvedon, får se hur jag mår imorgon, behöver jobba så jag får lite mer moneymoney. Hur som helst, ska kolla nån mer film, eller kanske försöka sova. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0