trött men sömnlös


2009-07-29 @ 21:44:47

Jag är förbannat trött om kvällarna, men jag kan inte somna?! Väldigt irriterande..
Har fått upp bilderpå fb från balen, studenten, överraskningsfesten & kryssningen, mycket på en gång kan man säga! Och lite sent kanske, var ju nån månad sen balen & studenten var. Attans. Nu kom papi nyss in och meddelade mig om att vi inte får använda duschen förrän imorgon kväll!! Han har gjort något, vet ej vad, som måste hållas borta från fukt. Snark! Får väl duscha hos mormor efter jobbet imorgon när vi är där och käkar. Hihi, kollade nysspå Kenny Starfighter filmen, jag skrattade mycket, den var rolig :P Fast man måste nog vara på rätt humör eller ha rätt sorts humor, tvivlar på att mamma skulle tycktden va rolig t ex! Hur som helst, blir en film till sen ska jag försöka somna, nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0