svettigt värre


2009-07-28 @ 15:24:13

Jag tog ju på mig långärmat. Dum idé, det var ju jättevarmt & skönt ute. Så jag svettade i princip ihjäl :P Men skönt var det i alla fall :) Pratade nyss med gurra, det är så fult att jag måste ha på högtalaren för att höra vad folk säger, jag blir tokig på alla jävla mobiler. Min nokia jag hade innan dummade sig också en hel del, jag fattar inte varför man ska ha såna här nya mobiler med värsta grejerna, dom funkar ju ändå aldrig som dom ska!!! Nästa gång jag skaffar ny mobil ska jag ha nån enkel, ingen eller dålig kamera, bara så man kan ringa & skicka sms, morrr! Fast måste ju erkänna att jag älskar kameran på min mobil, slipper jag liksom köpa en riktig kamera. Nog om det! Nu ska jag leta rätt på någit ätbart, sen följer anna & sandra med mig in till stan och lämnar in mobilfan. Tudelu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0