suprise?!


2009-07-12 @ 11:49:53

Var ska jag börja? Gårdagen var helt otroligt bra alltså! Haha, chockad var jag, minst sagt.
Jag trodde vi skulle ha en liten mysig trevlig tjejmiddag, men åh så fel jag hade :P Jag & Elli fixade oss hemma hos henne, sen helt plötsligt var Michaela i ett stort behov av en locktång, och ville att jag skulle gå hem och hämta en. Krånglig och envis som jag är vägrade jag först, men sen tjatade Elli & vi gick (fick skjutsa av ellis papi, för det är ju sååå långt mellan oss, hihi!) hem till mig. Väl hemma bad pappa mig gå över till pokerlokalen för att hämta plastmuggar(?). Jag var skitförbannad för jag var stressad eftersom vi skulle vara hemma hos Michaela klockan åtta. När jag kom in i pokerlokalen fick jag mig en redig chock, hjärnan slutade fungera ett tag. Först ser jag alla tjejer och tänker "hum, vi kanske ska ha tjejmiddagen här?" Sen ser jag gustav, runken och en massa andra. SUPRISE säger dom (sa dom att dom sagt efteråt, jag hörde inte det för min hjärna stängde som sagt av sig ett tag!) Men åh så glad jag blev när jag väl fattade, jag började skaka i hela kroppen och började nästan gråta litegrann när jag kramade om alla brudarna som fixat det åt mig :) <3 Fick ett jättefint fotoalbum som dom klistrat in en massa fina och mindre fina bilder på mig & alla tjejerna! Tack så jättemycket, jag hoppas verkligen att alla förstår hur mycket jag uppskattade kvällen, det betyder jättemycket för mig att ni ordnade det här för min skull, och nu är det ju bevisat, mina vänner är dom bästa tänkbara!!!! <3 Älskar er tjejer! Nu kommer lite bilder, för en bild säger mer än tusen ord ha jag hört? :)
              
  KÄÄÄRLEK!!
           

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0