sista dagen på jobbet


2009-07-10 @ 12:43:01

Idag har det varit riktigt stressigt faktiskt! Det skulle hinnas med en hel del, plus att jag var tvungen att åka in till stan för att hämta material (papi har jouren & kan inte åka själv, tur han har en dotter med körkort!). Kom dit, fick med mig en stor klump ut i bilen. Meningen var att jag med hjälp av ett spännband (heter det så?) skulle få fast den så den inte skulle glida runt i bilen och slå hål i väggarna. Självklart visste jag inte hur man hanterade spännbandet, kände mig ganska b, men valde istället att knyta fast det, funkade precis lika bra :P Nu har jag precis duschat, men ska snart köra ner till bruket med det som blivit klart idag. Har även hunnit bli förvirrad när det gäller lägenheterna i linköpinbg, och nu kliver papi in och ska ta över då jag & jakob helt allvarligt inte förstår om vi får någon lägenhet eller inte :P Dom talar i gåtor människorna på fastighetsbyrån! Vi ska i alla fall ner till linköping nästa vecka och kolla in några lägenheter, så hoppas det ordnar upp sig :) Ska hem till gustav när allt här hemma är klart, ska bli riktigt skönt att bara ligga och pussa på min gurra hela dagen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0