rubrik-torka


2009-07-30 @ 15:14:12

Gaaah vad trött jag är! Kom nyss hem från mormor, vi åt pannkakor med blåbär, hallon & gräddglass, MUMMS säger jag bara :) Ska leka med elinor idag men hon är som vanligt segast.se, snark på henne ;) Vi ska till fagersta för jag har en massa att göra där; hämta mina linser, lämna in mammas glasögon, in på apoteket, hämta mina träningsskor på arena (hoppas det är öppet senare i eftermiddag?!) & sen tillbaka till synsam och hämta mammas glasögon igen. Och jag & elli ska köpa kort plus del nummer två av sandras present, hihi, kommer bli skitkul att ge henne den ;D Nej nu ska jag sätta på lite lugn och avslappnande musik sen lägga mig på sängen och vänta på att elli ska bli klar med sitt frisörlekande ;) Hihi, just det! Elli ska klippa mig idag också, om hon har lust det vill säga :P Fast ska bara toppa det och klippa in luggen. Funderar på om jag ska färga det också? Får se vad som hinns med, vi måste ju hinna med att rimma också... Haha! Tudelu på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0