prosit


2009-07-23 @ 12:43:58

Jag är nog en kronisk nysare. Typiskt!
Kom hem från jobbet för en halvtimme sen, skulle egntligen inte jobba den här veckan, men papi behövde lite extra hjälp. Nästa vecka däremot ska jag jobba och tjäna ihop en slant så jag kan köpa lite nya kläder och skor.
Nu ska jag städa mitt rum sen kanske klä på mig? Elli kommer senare, vi ska kanske åka till stan för jag behöver nya skor. Men jag behöver också in till Fagersta och hämta mina nya linser, så vi får se vart vi far.
Ikväll kommer släkten som är bosatt i amerikat hit och ska käka, så mor min tvingar mig att baka tårta. Får se om elli ger mig en hjälpande hand med den :P Ska packa tills imorgon också, åker ju på kryssning med pellan, anna & sandra :D Taggad som fan, slår vad om att det kommer bli grymt! Och jag ska hålla mig vaken hela kvällen den här gången, förra kyssningen gav jag upp redan vid elva, fyskäms liza!
Nej nu måste jag ta tag i saker och ting, tjingis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0