pain(t)ball


2009-07-18 @ 23:00:26

Haha, rubriken fick jag till bra :P
Vilken dag! Fick två väldigt snygga klänningar inhandlade, en till nästa veckas roligheter som jag skrev tidigare, och en till Sandras kommande 18 års fest :) Längtar tills jag ska få ha på mig dom! :D
Efter jag & pellan gått klart på stan så drog vi oss ut mot tillberga och paintballstället. Hittade det och ett tag senare var det dags att köra igång! Vi började nere i berget, typ 1-2 decimeter vatten nästan överallt, lerigt, halt & mörkt. Det var läskigt, och så var  i alla fall jag rädd för att jag skulle trilla och göra mig illa! Rim! 
Det var ok där nere, efter en timme kanske fick vi gå upp och köra i skogen, det var då det roliga började, fan va kul det var alltså :D Men ont gjorde det också! Fick först en på rumpan, sved till lite men det gick fort över. Ok tänkte jag, det där var ju inte så hemskt, men sen överföll Becca mig och jag fick tre kulor i magen. Kan lova att jag låg på marken och skrek, det gjorde ont som in i bomben! Fina märken har jag nu också, hihi. Nej men det var riktigt roligt, måste verkligen göras om! Kanske dra med ännu fler då så det blir lite mer action (nere i berget hittade vi knappt varandra, 2000kvm & 8 rädda tjejer, need I say more? hihi). Men uppe i skogen var det ritkigt roligt, vi kröp omkring bland buskar och träd, lekte soldater & rambo :P Mina armar är som gelé, den där pistolgrejen är inte lätt, kommer ha träningsvärk imorgon! Nej nu ska jag kolla en film sen sova, imorgon ska jag städa ur golfen ritkigt ordentligt& sen försöka komma igång med att gå igenom lådor osv här i mitt rum så jag får rensa bort det som ska slängas och packa ner det som ska med till Linköping! Vi kommer förresten åka ner dit i början av nästa vecka, och blir det på tisdag kommer mitt hjärtegull elinor följa med :)
Nattinatti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0