packar


2009-07-19 @ 15:43:19

Började dagen med att städa igenom golfen, så nu är den som ny igen :D Sen ringde mormor och sa att hon hade lite gejer som hon skulle skicka med mig ner till linköping. Det var inte lite grejer, det var massa grejer! Jag kom hem igen med bilen proppfull, haha, hon är så söt :) Nu håller jag på att packa ner allt, ska börja med lite kläder, typ sånt jag vet att jag inte kommer vara i behov av den närmaste tiden. Vi åker ner imorgon förresten! Ska bli kul, för jag minns inte ens hur det såg ut :P Just nu har jag tagit paus från packandet och väntar på att Jakob ska komma förbi med kontraktet på lägenheten så vi kan ta med det ner imorgon och hämta ut nycklarna. Det blir även att köpa säng & skrivbord imorgon. Så där, nu är kontraktet fixat! Nej nu ska jag försöka gå igenom mina kläder. Fan, man går jämt omkring och tycker att man inte har något att ta på sig, men nu när jag ska göra det här känns det som jag har en jävla massa kläder! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0