obehagligt


2009-07-20 @ 07:30:55

Jag har inte varit sjuk på länge, säkert snart 3 månader sen sist och heter man liza bergkvist så är det kors i taket som gäller. Men igår kände jag att jag började få ont i halsen, men liksom snarare i hela halsen än uppe vid halsmandlarna. Nu när jag vaknade kände jag att det "sitter nåt" längre ner i halsen, som är svullet och ivägen när jag sväljer. Van som jag är vid halsfluss osv har jag dock aldrig förut känt halsont så här. Enormt obehagligt, för det gör inte direkt ont, utan det bara tar i precis varenda gång jag sväljer!? Usch... Mycket möjligt att det kan bero på allergin, för den här sommaren har jag känt av den jävligt mycket, och det kan ju sätta sig i halsen. Eller så beror det på paintballen, sprang omkring i blöta skor i 3 timmar, och man blev svettig & tog av sg kläder, ajabaja, då blir man sjuk!
Aja, hur som helst, nu ska jag klä på mig och sen börjar vi väl åka ner mot Linköping snart, adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0