ny vecka!


2009-07-13 @ 13:05:30

Det är nu exakt en månad kvar till skolan börjar, spännandespännande :D
Imorgon klockan 14.00 ska jag & jakob vara i Linköping för att kolla in några lägenheter, mami&papi är redan där nere med husvagnen och ska följa med oss och vara smakråd :) Gårdagen spenderade jag här hemma framför tvn med gustav & fredrik, vi åkte hem till västerås runt sex på kvällen. Jag & Gurra kollade på dom två första Die Hard-filmerna, och lagade världens kryddigaste & godaste mat :) Idag ska jag tvätta kläder och plocka lite här hemma, till min mor & fars glädje! Ska även försöka mig på den där köttfärssoppan gurra lagade för någon dag sen, den var så jävla god alltså. Jag ska också försöka få över alla bilder och filmer till den externa(?) hårddisken(?), haha. Och sen ska jag välja ut en massa kort från i lördags, och andra fina bilder som jag ska skicka in och få framkallade, så jag kan fylla min lägenhet med en massa fina bilder :)  Och även kommer du ihåg när..?-boken! Men först ska jag kolla upp när Ladies Night kommer till Norrköping, för vi planerar att brudarna ska komma och hälsa på mig då, och så ska vi passa på att kolla in Ladies Night, som i alla fall jag & elli velat göra ett tag :) Så ni märker att jag har mer än nog att fylla min dag med, tudelu på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0