nu har jag nästan flyttat!


2009-07-21 @ 14:21:03

Igår var en tung dag, bokstavligt talat. Det tog på kafterna att få upp soffa, soffbord, och allt annat jag hade med mig. Vi åkte även och köpte en ny säng, en 160 blev det, otroligt mjuk&skön. Det är nästan så att jag vill flytta ner direkt så jag får sova i den :P Ett skrivbord, vardagsrumsmatta, lampa till hall & vardagsrum, blommor, gardiner till mitt rum & vardagsrummet & en massa småsaker. Jag tackar och bockar mina underbara föräldrar som köpte allt åt mig :) Visserligen var sängen studentpresenten min & resten räknas nog som födelsedagspresenter, men hur som helst, jag är jätteglad att jag fått allt jag fått, för lägenheten ser verkligen grym ut! Vi höll på precis hela dagen, kom dit runt 12, åkte till Ikea, hem igen och packa upp, städa och sätta ihop det som köpts, tillbaka till Ikea och lite andra affärer. Det sista vi satte ihop var mitt skrivbord, och det var klart runt halv elva igår kväll :P Nu är det bara köket som ska ha möbler & gardiner, men det är Jakobs "rum" att fixa, allt annat är klart. När jag åker ner igen den 7 augusti tar jag med resten av mina kläder och lite mer smågrejer som jag vill ha här hemma så länge som möjligt :) Ska försöka få över lite bilder så jag kan visa hur det ser ut. Jag måste säga att jag kommer trivas som fisken i vattnet i den där lägenheten, skitfint och läget är ju kanonbra! :D

 Min nya supersköna säng! :D Och utanför mitt rum har vi balkongen

  Har kört på allt i vitt, men det blir ännu snyggare när jag fåt dit lite böcker och blommor med färg i!

 Typ halva vardagsrummet, i andra halvan har vi två fåtöljer med ett litet bord, är väl tänkt att vi såsmåninom ska skaffa oss en bokhylla, men är inte prio 1 om jag säger så..! :P

 Mitt fynd vardagsrumsbordet ;D
  Köket, dock ganska tomt ännu! Blir bättre när jakob åker ner i nästa vecka och vi får in möbler :)

Kommentarer
Postat av: Jakki

Känns skönt ha ett rosa vardagsrum. Verkligen manligt... :P

2009-07-21 @ 16:30:02
Postat av: liza

snille, är du färgbilnd? :P

2009-07-21 @ 18:47:19
Postat av: Elli

skit fint hörru! men förresten, tapeterna i ditt rum är väl inte gula? :P

2009-07-21 @ 22:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0