nu har jag handlat!


2009-07-16 @ 21:50:25

Spenderade nästan 2 timmar inne på Ikea! Så nu har jag fått det mesta handlat, allt smått som behövs i köket när man laga mat och grejer till badrummet. Har lite fler grejer kvar, men dom ska jag önska mig i födelsedagspresent, jag menar, hur kul är det att köpa en brödrost eller gratängformer?! Det enda jag inte hittade va en osthyvel :P Hade en lista jag handlade från, men kusinvitamin hjälpte mig vara impulsiv, så jag lämnade Ikea med ett jättefint vardagsrumsbord i glas (Y) Kändes som vi kommer vilja ha en ny och snygg möbel bland allt det bagagnade vi skramlat ihop ;) Packade nyss upp allt från påsarna, så nu är nästan hela mitt golv fyllt med skålar, mattor, handdukar och en massa mer!
Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på en film eller två, godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0