mina föräldrar


2009-07-17 @ 10:50:11

Jag tvivlar starkt på att det finns någon där ute som har lika bra föräldrar som mig! Jo jag vet att det är många som anser detsamma om sina föräldrar, men från min synvinkel så finns det inget motstånd.
Anledningen till att jag sitter och tänker över det här, tja, jag bara kom och fundera över hur mina föräldrar jämt och ständigt ställer upp för mig, och bror min såklart. Det blir nog lätt så att man tar dom förgivet mellan varven, man blir van vid att dom är så där bra jämt, och då glömmer man bort hur mycket man egentligen uppskatta dom. Kanske ä det för jag snart ska flytta och bo utan dom som jag tänker på det här? Och kanske måste man flytta hemifrån för att påriktigt inse hur mycket ens föäldrar gör för en och betyder? Hur som helst så är jag glad över att ha fått just mina föräldrar, förutom att dom är ganska lustiga båda två så finns det nog inga personer jag litar på lika mycket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0