lägenhet sökes!


2009-07-08 @ 19:25:18

Haha,snacka om att spåra ur totalt! :P Jakob kom, vi skrev kanske en sex, sju intresseanmälningar. Det var först efter Jakob åkt hem som jag went crazy. Jag har med all säkerhet skrivit minst 20 intresseanmälningar till 1or, 2or, 3or & 4or :P Bara dom låg i Linköping, så BOOM slog jag till, en del av dom låg typ alldeles i utkanten av staden, inte alls nära universitetet, haha. Jag har t o m redan hunnit fått svar från en som skrev att tyvärr, en annan kille hade fått lägenheten för en vecka sen. Nu är jag helt uppspelt, jag kan knappt vänta på att få flytta, iiii, va roligt det ska bli :D

Nu ska jag varva ner till antingen Ice Age 1 eller 2, imorgon blir det bio med elli & anna, vi ska se trean :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0