katterna?


2009-07-14 @ 00:09:46

Nu är det visst så att jag slarvat bort två av mina kattor!?
Doris sitter på min säng och skriker halsen av sig, men dom andra tv¨å, mini & tjockisen?
Balkongdörren har varit uppe hela dagen, så jag antar att dom är ute. Men jag har försökt lockat fram dom med både fisk & kattgodis. Och Tjockisen brukar ALLTID komma springande när han hör "fiiiiisk assegon, kom så får du fiiiiiiisk assegon".. Visserligen har både han & mini varit ute hela natten förut, men aldrig samtidigt. Och det skulle kännas bättre om jag fick in dom. Humpf. Ställde ut lite mat på balkongen i alla fall, ska snart ut och se om dom fastnat på mitt bete :P

Förresten, to be with you med mr big är så otrooooooligt bra, lyssna på den! Kom ihåg den från när jag var ynge, och nu går den på repeat på spotify.

Nehej, om jag ska fortsätta jaga dom dä jävla katterna?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0