jävla väder


2009-07-26 @ 12:07:22

Jag hade en sån skön och avslppnande kväll igår, kollade på MTV's 16 and pregnant, bölade som en liten unge till det sista avsnittet! Sen blev det två filmer, den sista var I love you, man. Den va hu kul som helst, verkligen jättebra!
Idag ska jag bara ta det lugnt, ska stax ut och ta en promenad. Imorgon börjar jag jobba igen, och är det sånt här väder så gör jag det mer än gärna. Fan, det har varit en kass sommar om man kollar på vädret! Är ju snart lika blek som jag var i vintras, har ju inte fått sol på flera veckor känns det som, morrrr!
Nej nu ska jag t mig i kragen och sätta på mig träningskläderna och svettas lite, tudelu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0